igår&idag. !

Lördag.
Hejhej, idag vaknade jag av
att klockan ringde på högsta ljud ! -.-
jag låg kvar i kanske 2minuter ?
åt frukost oh klädde på mej.
Väskan hade jag packat sen igår.
Sen drag jag till Anna&Elin.
Elin kom precis för hon skulle gå till bilen.
Sen åkte vi till Matchen.
Vi mötte ALBA !
vi vann med 8-1 (:
vi är bäst ! :D
sen när jag kom hem var jag med Elin, för
anna stannade kvar för 96 frågadade
om dom ville spela med dom, men elin ville inte,
de var bara anna som ville.
så jag oh elin åkte hem, vi spelade Star Stable 2.
sen skulle vi åka till Ida (min kusin)
för hon fyllde 2år ! (:
sen åkte vi hem, oh nu sitter jag här (:
Nu ska jag kolla på Melodifestivalen.
pusshej /c (:



Fredag.
Idag vaknade jag av att mamma väkte mej.
sen åt jag frukost, gick till bussen & kom till skolan.
sen efter skolan, följde Sindy med mej hem (:

vi gjorde lite saker. sen när Sindy
hade åkt hem, ringde jag Maja (:
så, vi spelade lite kort.
Smälta Räv & Finns i sjön x'b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0