dagen ! (:

hej (:
Doktorn gick bra.
proverna visade inget.
de var som att en sten rammlade bort från magen.
de var så skönt att de inte visade något ! :'D
sen när vi skulle hem åkte vi in på biblioteket.
jag lånade 2 böcker.
den första var: Teddy i trubbel.
och den andra var: Simma lungt sigge.
jag skriver en annan dag vad de står på baksidan ! :D
men jag hade helt glömt bort sigge böckerna ! :'o
jaja,
men idag var jag i skolan.
magen krånglade, men mamma hade stoppat ner en ibumetin, så jag
tog den, den var de över, men bara för ett tag.
sen innan jag skulle hem, fick jag också int i magen.
men när jag satt på bussen gick de över efter ett tag.
sen när jag kom hem, vad Ida här ! :D
jag gjorde inget specielt med henne.
sen när hon skulle hem, åkte jag, mamma&pappa
oh kollade på krille när han hade match.
GGIK-Mora !
de blev ingen vinst. men de kan de inte bli alla gånger !
sen kom jag hem, käkade, gjorde engelska, oh nu
ligger jag i sängen.
oh imorgon blir de ialla fall träning ! :'D
jag saknar mina älsklingar, Ebba, Wilma&Tina (L)
oh Anna, Elin&ellen såklart ! :D
fast jag saknar ju hela laget.
men nu ska jag nog lägga mej oh spela Nintendo DS !
jag är på värld 5.
jag HATAR den världen !
jag ÄLSKAR värld 8 ! (L)
sista världen oh sista banan :D (L)
men jaja.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0